Zübeyda Hanım Kız Anadolu Lisesinde Mezuniyet Töreni

Zübeyda Hanım Kız Anadolu Lisesinde Mezuniyet Töreni

Trabzon Zübeyda Hanım Kız Anadolu Lisesi'nin mezuniyet töreni, görkemli bir etkinlikle kutlandı. Tören, Okul Müdürü Lütfiye Kul'un etkileyici açılış konuşmasıyla başladı. Tüm öğrencilerin sahneye çıkarak mezuniyet diplomalarını aldığı anlar ise mutluluk ve heyecan doluydu. Dönem birincisinin, adının yazılı olduğu plakayı yaş kütüğüne çaktığı sırada öğrenci, öğretmen ve davetli misafirler coşkuyla ayakta alkışladı.

Arif Arslan

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.

SIRADAKİ HABER