Vali Şahin, Bahattin Paşa’yı ziyaret etti

Vali Şahin, Bahattin Paşa’yı ziyaret etti

''Jandarma Teşkilatımızın 187. kuruluş yıl dönümü vesilesiyle İl Jandarma Komutanlığını ziyaret ederek İl Jandarma Komutanımız Tuğgeneral B. Murat Yakın ve fedakârca görevlerini yerine getiren personelimizle bir araya geldik.

Milletimizin huzur ve güvenliği için gece gündüz demeden çalışan, devletimizin gücünü ve şefkatini her yerde hissettiren Jandarma Teşkilatımızın bu anlamlı yıl dönümünü kutluyor; aziz şehitlerimizi rahmetle, kahraman gazilerimizi minnetle anıyor ve tüm jandarma personelimize çalışmalarında başarılar diliyorum.''ifadelerini kullandı.

Arif Arslan

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.

SIRADAKİ HABER