Belediye Başkanımız Mustafa
Bıyık, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti (KKTC) Trabzon Başkonsolosluğu'nu yeni hizmet binasında ziyaret etti.
Ziyarette, KKTC Trabzon
Başkonsolosu Fatma Demirel ile bir araya gelen Başkanımız, yeni hizmet binasının hayırlı olması temennisinde bulundu. Nazik ev sahiplikleri dolayısıyla Başkonsolosumuz Fatma Demirel'e ve konsolosluk çalışanlarına teşekkür ediyor, çalışmalarında başarılar diliyoruz.