Büyükşehir Belediyesi SMS Yoluyla Vatandaşla Anket Yaptırıyor

Büyükşehir Belediyesi SMS Yoluyla Vatandaşla Anket Yaptırıyor

Trabzon Büyükşehir Belediyesi, vatandaşların kent yönetimine daha aktif katılımını sağlamak amacıyla "Sivil Katılım Değerlendirme Anketi" adıyla yeni bir çalışma başlattı. SMS yoluyla vatandaşlara ulaştırılan ve resmi internet sitesi üzerinden de erişime açılan anketin duyuru mesajında, "Kentimizin yönetim süreçlerine katılımınızı sağlamak ve geleceğe yönelik adımlarda sizlerin görüş ve önerilerinden yararlanmak amacıyla Sivil Katılım Değerlendirme Anketi hazırlanmıştır" ifadelerine yer verildi. Amacı vatandaşın görüşünü yönetime taşımak olan ankette katılımcılara genel soruların yanı sıra; belediyeye yönelik görüş, öneri veya şikayetlerini en sık hangi kanallarla ilettikleri, belediye hizmet ve politikalarına ilişkin hangi alanlarda daha fazla söz sahibi olmak istedikleri ve belediyenin sivil katılımı artırarak vatandaşların karar süreçlerine daha etkin dahil olmasını sağlamak için öncelikli olarak hangi yöntemleri geliştirmesi gerektiği gibi sorular yöneltildi.

Arif Arslan

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.

SIRADAKİ HABER