Trabzon'un Araklı İlçesinde trafiği rahatlatmak için düğmeye basıldı. İlçe girişindeki ilk ışıklar bölgesinde ilave şerit üzerinden direk geçiş başladı. Işıklarda trafik yoğunluğunun azaltılması ve ulaşımın
kolaylaştırılması hedefleniyor. Daha önce tepki çeken projede yer alan 12 metrelik geniş yaya alanının bir bölümü araç trafiğine açılarak yolun kapasitesi artırıldı. Bu çözümünden sürücüler memnun kalırken, sorunlu olan diğer noktalara da benzer çözümlerin sağlanması talep ediliyor.
Başkan Çebi Düğmeye Bastı
Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.
Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.
SON DAKİKA HABERLERİ
NAMAZ VAKİTLERİ
İMSAK
GÜNEŞ
ÖĞLE
İKİNDİ
AKŞAM
YATSI