Lokomat Cihazı Hizmete Girdi

Lokomat Cihazı Hizmete Girdi

Trabzon İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Topsakal, Kamu Hastaneleri Başkanı Dr. Oğuz Kara, Acil Hizmetler Başkanı Dr. Yavuz Çakıroğlu ve Destek Hizmetleri Başkanı Dr. Erdem Şen, Maçka Ömer Burhanoğlu Rehabilitasyon Merkezine kurulan lokomat cihazını törenle hizmete sundu. Cihazın tüm bölgeye hayırlı olması temennisinde bulunarak kullanıma açılmasını sağladılar.

Arif Arslan

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.

SIRADAKİ HABER