Trabzonspor 2 - 1 Gençlerbirliği

Trabzonspor 2 - 1 Gençlerbirliği

Trabzonspor Ziraat Türkiye Kupası yarı finalinde Ankara'da Natura Dünyası Gençlerbirliği ile kozlarını paylaştı. İkinci yarıda Erk Arda'nın golüyle geriye düşen Bordo-Mavililer, Arda kk. ve Muçi'nin jeneriklik golüyle sahadan 2-1 galip ayrıldı. Fatih Tekke yönetimindeki Fırtına, bu sonuçla finale çıkarak Konyaspor'un rakibi oldu.

Arif Arslan

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.

SIRADAKİ HABER