Savic ''Takım oluyoruz''

Savic ''Takım oluyoruz''

Maçın ardından konuşan Trabzonspor’un savunmacısı Savic, “Bizim adımıza zor maç olacağının bilincindeydik. İlk maçı kazandıktan sonra, ikinci maçla birlikte 6 puan yapabilmek çok önemli olacaktı. Bunun zor olacağının farkındaydık. Takım adına iyi maç oldu, iyi mücadele gösterdik. Takım defans oyuncuları adına gol yememek bizim önemli. Bu yazın yaptığımız çalışmaların ödülü oldu. Çok önemli bir maç ve bu puanı alabilmemiz önemli” dedi.

Geçen sezon ile bu sezonun arasındaki fark sorusuna ise Savic, “Takımımız tabiki şu an inşa halinde. Hala gelişimini sürdüren bir takım. Özellikle ikinci yarıda gördüğünüz mücadele beni de çok mutlu etti. Galibiyetten öte mutlu etti. İkinci yarı herkes yüz yüzünü verdi. Bir kişi fazla sanki mücadele ettik. Takımımız iyi yönde gidiyor. Bütün takım arkadaşlarımız çok iyi çalışma örneği gösteriyor bu da bizi mutlu ediyor” dedi.

Arif Arslan

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.

SIRADAKİ HABER