Ulaştırma ve altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu ziraat Türkiye kupası finali’nde Konyaspor’u 2-1 mağlup ederek kupaya uzanan Trabzonspor’u tebrik ediyorum ifadelerini kullandı, Bakan Uraloğlu kupa finali mücadelesinde performansından dolayı Konyaspor‘u da ayrıca tebrik ediyorum dedi.
Bakan Uraloğlu Trabzonspor’u tebrik etti.
Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.
Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.
1
Cumhurbaşkanı Erdoğan Trabzonspor’u tebrik etti.
2
Basın Toplantısında Kupa Coşkusu
3
Hoca Olarak ilk Kupam, İnşallah Devamı Gelir
4
Başkan Doğan ve Fatih hoca kupa ile poz verdiler.
5
Ziraat Türkiye kupası müzemizde.
6
Onachu başrolü oynadı.
7
Maçka Pilav Dağı'nda İspanyol Askerler 23...
8
Muhtar Bekir aktürk’ün Acı Günü.
9
Kavşağın içerisine müftülük binası yapılacak.
10
BÜYÜKŞEHİR’İN TİYATRO ŞÖLENİ YOĞUN İLGİYLE...
SON DAKİKA HABERLERİ
NAMAZ VAKİTLERİ
İMSAK
GÜNEŞ
ÖĞLE
İKİNDİ
AKŞAM
YATSI
SIRADAKİ HABER