Trabzon Valisi aziz Yıldırım’ı Şalpazarı belediye başkanı Refik kuru kız ve ağasar dernekler başkanı Mustafa demir yönetim kurulu üyeleri ziyaretler ederek,kış şenliklerine davet ettiler.
Vali Yıldırım’ı Şalpazarlı ‘lar ziyaret ettiler.
Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.
Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.
1
Muhtar Kapucu Başkan Boz’u ziyaret etti
2
Soru-Yorum
3
Engelleri Aşan Gülümsemeler : Akçaabat'tan...
4
Özel İmperial Hastanesi Gürcistan’da üçüncü...
5
Kemençe sanatçıları, Ortahisar’da buluştu
6
Şehit Babası Kore Gazisine Son Görev
7
Çocuklar Modern Serada Üretim Sürecini Keşfetti
8
Gola Derneği Başkan Kaya’yı ziyaret etti
9
Sürmene'de Ambulans ile minibüs çarpıştı
10
Kemençe sanatçıları, Ortahisar’da buluştu
SON DAKİKA HABERLERİ
NAMAZ VAKİTLERİ
İMSAK
GÜNEŞ
ÖĞLE
İKİNDİ
AKŞAM
YATSI
SIRADAKİ HABER