MİLLET BAHÇESİ UYARISI

MİLLET BAHÇESİ UYARISI

Çarşıbaşı Belediye Başkanı Ahmet Keleş, ilçede yaklaşık bir yıl önce hizmete açılan Millet Bahçesi’nde kamu mallarına zarar verilmesine tepki göstererek vatandaşlara ve gençlere çağrıda bulundu. Başkan Ahmet Keleş yaptığı açıklamada, Millet Bahçesi’nin özellikle kadınlar ve çocuklar tarafından yoğun olarak kullanıldığını belirterek, bu alanın korunmasının herkesin ortak sorumluluğu olduğunu ifade etti.

Millet Bahçesi’nin sosyal yaşam açısından ilçeye önemli katkılar sunduğunu vurgulayan Keleş, vatandaşlardan kamuya ait malzemelere zarar verilmemesini istedi. Yapılan hizmetlerin korunmasının en az yapılması kadar önemli olduğuna dikkat çeken Başkan Keleş, “Her zaman dediğimiz gibi yapmaktan daha önemli olan koruyup kollamak ve sahip çıkmaktır” dedi. Gençlere de çağrıda bulunan Başkan Keleş, eğlenirken çevreye ve ortak kullanım alanlarına zarar verilmemesi gerektiğini belirterek, Millet Bahçesi’ndeki malzemelerin daha dikkatli kullanılmasını istedi. Başkan Keleş, vatandaşların göstereceği duyarlılık ve anlayış için teşekkür ederek, ilçenin ortak değerlerine hep birlikte sahip çıkılması gerektiğini vurguladı.

Arif Arslan

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.

SIRADAKİ HABER