Başkan Celil Hekimoğlu TS’yi Analiz Etti

Başkan Celil Hekimoğlu TS’yi Analiz Etti

Altyapının büyük yatırımlarla önemli başarılara imza attığını belirten Hekimoğlu, buna rağmen A takıma yeterli sayıda oyuncu kazandırılamadığını ifade etti.

Celil Hekimoğlu paylaşımında şu ifadelere yer verdi:

"Bugün biraz TS altyapısını analiz edelim diyorum. Çünkü elimizin altındaki bu büyük hazine ne durumda. TS akademi büyük yatırım yapılan, çok geniş bir teknik kadro, dış eğitim desteği, psikologlar, fizyolar, masörler vs. hiçbir eksiği olmayan bir branş. Süper bir atletik performans departmanı ki yok yok. Başarı dersen kralı var. Avrupa 2.'si, elediğimiz takımlar Inter, Juventus, Atalanta gibi dünya devleri. Maçları 40 bin seyirci önünde oynanmış, yani taraftar desteği de müthiş. Herkesin kıskandığı bu büyük başarının meyvelerini yiyeceğimiz sezonda ise A takımda oynadı diyebileceğimiz biraz Salih Malkoçoğlu var, o da 2 lig maçı ilk 11 ve toplam 275 dakika oynayabilmiş. Başarıysa başarının kralı. Peki sorun ne? Benim kanaatim bu büyük çıkışı planlayamamak, iyi yönetememek. İsviçre'ye özel uçaklar kaldırıp şehri adeta İsviçre'ye taşımak, siyasetçisi, bürokratı, gazetecisi, soyunma odalarında poz vermeler, 18-19 yaşındaki çocuklara milyonluk primler... El birliğiyle bu jenerasyonu katlettik. Şimdi bu çocuklar artık takım beğenmiyor, ancak haklılar. Çünkü çocuklara öyle algılar yapıldı ki hepsi Real Madrid, Barcelona, Bayern Münih'in takibinde. Bu süreci çok kötü yönettik, daha doğrusu yönetemedik. Bu süreçte başta yönetim kurulu olmak üzere medyamızın ve hepimizin suçu var. Herkes altyapı üzerinden şovunu yaptı. Şimdi yönetimin bu durumun üzerine bir tedbir planı var mı? Henüz somut bir şey duymadım. Avrupa'daki genç oyuncuları getirip parlatıp kulübe iyi gelir kaynakları getirmeyi başaran bir yönetimimiz var aslında. Peki niye altyapı öksüz?"

Arif Arslan

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.

SIRADAKİ HABER