Başkan Bıyık başkonsolos demirel’i ziyaret etti

Başkan Bıyık başkonsolos demirel’i ziyaret etti

Belediye Başkanımız Mustafa

Bıyık, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti (KKTC) Trabzon Başkonsolosluğu'nu yeni hizmet binasında ziyaret etti.

Ziyarette, KKTC Trabzon

Başkonsolosu Fatma Demirel ile bir araya gelen Başkanımız, yeni hizmet binasının hayırlı olması temennisinde bulundu. Nazik ev sahiplikleri dolayısıyla Başkonsolosumuz Fatma Demirel'e ve konsolosluk çalışanlarına teşekkür ediyor, çalışmalarında başarılar diliyoruz.

Arif Arslan

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.

SIRADAKİ HABER