TİM başkanlığına Mustafa Gültepe yeniden seçildi

TİM başkanlığına Mustafa Gültepe yeniden seçildi

Türkiye ihracatçılar birliği meclis Başkanlığı’na seçilen Mustafa Gültepe‘yi Trabzon DKİB başkanı Selçuk iskender yönetim kurulu üyesi dursun Ali Sakarya ve Genel Sekreter Ongan Bahadır tebrik etti .
 

Başkan İskender 30. olağan seçimli Genel kurulu’da ihracat şampiyonları ödül töreninde yer alırken Türk ihracatının geleceğini yön verecek olan yeni dönemin ihracat camiamıza iç dünyamız bölgemiz ve ülkemiz adına hayırlı olmasını temenni ediyoruz yeni seçilen yönetime başarılar diliyoruz dedi

Arif Arslan

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.

SIRADAKİ HABER