Başkan Kaya değirmendere üstünde sırat köprüsü olmaz.

Başkan Kaya değirmendere üstünde sırat köprüsü olmaz.

Ortahisar Belediye başkanı Ahmet Kaya  

Kutlugün, İncesu ve Yeşilbük mahallelerimize hizmet veren, hemşehrilerimizin yıllardır endişeyle geçtigi eski köprü ile ilgili yaptığımız resmi girişimler sonuç verdi.

DSi, kendi sorumluluk alanlarındaki bu noktaya modern bir çelik yaya köprüsü yapımını onayladı.

Vatandaşlarımıza güvenli ulaşımı sağlayacak köprünün bir an önce tamamlanması için her türlü destegi vermeye ve sürecin takipçisi

olmaya devam edeceğiz.

Arif Arslan

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.