Başkan Azizoğlu ''Eski Belediye Binası Kültür Merkezi Olacak''

Başkan Azizoğlu ''Eski Belediye Binası Kültür Merkezi Olacak''

Sürmene Belediyesi, ilçenin tarihi yapılarından biri olan eski belediye binasını yeniden işlevlendirerek kültür hayatına kazandırmaya hazırlanıyor.


Sürmene Belediye Başkanı Hüseyin Azizoğlu, Trabzon İl Kültür ve Turizm Müdürü Tamer Erdoğan ve beraberindeki heyetle birlikte ilçede incelemelerde bulunduklarını açıkladı.


Gerçekleştirilen saha ziyaretinde, eski belediye binasının restorasyon süreci ele alınırken, yapının kütüphane ve kültür sanat merkezi olarak yeniden ilçeye kazandırılması konusunda değerlendirmelerde bulunuldu.


Başkan Azizoğlu, tarihi yapının korunarak geleceğe taşınmasının hedeflendiğini belirterek, "Eski belediye binamızın restorasyonu, kütüphane ve kültür sanat merkezi olarak yeniden ilçemize kazandırılması noktasında istişarelerde bulunarak sahada değerlendirmeler gerçekleştirdik. Geçmişin izlerini koruyarak geleceğe değer katacak bu projeyi ilçemize en güzel şekilde kazandırmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz." ifadelerini kullandı. Hayata geçirilmesi planlanan proje ile hem tarihi yapının korunması hem de Sürmene'ye yeni bir kültür ve sanat merkezi kazandırılması hedefleniyor.

Arif Arslan

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.

SIRADAKİ HABER