Karşılaşma sonrası açıklamalarda bulunan Trabzonsporlu futbolcu Kazeem Olaigbe, "Aslında bugün iyi başladığımız bir maçtı. Topun hakimiyeti bizdeydi ama işlerin sıkıntıya girdiği dönem topu rakibe bıraktığımız dönemdi. Kazanmaya yakındık ama maalesef olmadı" dedi.
Olaigbe ''Kazanan taraf olmalıydık''
Olaigbe ''Kazanan taraf olmalıydık''
Trabzon ve Trabzonspor Haberleri Trabzon ve Trabzonspor Haberleri
TRABZONSPOR
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!