Trabzon ve Trabzonspor Haberleri

Olaigbe ''Kazanan taraf olmalıydık''

TRABZONSPOR

Karşılaşma sonrası açıklamalarda bulunan Trabzonsporlu futbolcu Kazeem Olaigbe, "Aslında bugün iyi başladığımız bir maçtı. Topun hakimiyeti bizdeydi ama işlerin sıkıntıya girdiği dönem topu rakibe bıraktığımız dönemdi. Kazanmaya yakındık ama maalesef olmadı" dedi.

Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.