Trabzon Zübeyda Hanım Kız Anadolu Lisesi'nin mezuniyet töreni, görkemli bir etkinlikle kutlandı. Tören, Okul Müdürü Lütfiye Kul'un etkileyici açılış konuşmasıyla başladı. Tüm öğrencilerin sahneye çıkarak mezuniyet diplomalarını aldığı anlar ise mutluluk ve heyecan doluydu. Dönem birincisinin, adının yazılı olduğu plakayı yaş kütüğüne çaktığı sırada öğrenci, öğretmen ve davetli misafirler coşkuyla ayakta alkışladı.
Zübeyda Hanım Kız Anadolu Lisesinde Mezuniyet Töreni
Zübeyda Hanım Kız Anadolu Lisesinde Mezuniyet Töreni
Trabzon ve Trabzonspor Haberleri Trabzon ve Trabzonspor Haberleri
GÜNDEM
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!