Trabzon ve Trabzonspor Haberleri

Tandoğan Emekli Oldu

GÜNDEM

Trabzon Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü'nde yıllarca hizmet eden Nurettin Tandoğan emekliye ayrıldı. Tandoğan, belediyedeki ekip arkadaşlarıyla vedalaştı. Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç de Tandoğan'a yapmış olduğu hizmetlerden ötürü teşekkür etti. Başkan Genç, "Trabzon’umuza kıymetli hizmetler veren TİSKİ Genel Müdür Yardımcımız Sn. Nurettin Tandoğan’ın emekliliğe ayrılması vesilesiyle bir araya geldik. Kendilerine çalışmalarından ötürü teşekkür ediyor, sağlıklı, mutlu ve huzurlu bir ömür diliyorum" dedi.

Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.