Ortahisar ilçe sağlık müdürlüğü aile hekimliği birimi emektar personeli Melike KOLOMUÇ devlet memurluğundan emekli olduktan sonra çalışma arkadaşlarının kendisi için düzenlediği veda yemeğinde hüzün ve sevinci bir arada yaşadı,Kolomuç çeyrek asır hizmet verdiğim sizlerle birlikte çok güzel günler geçirdiğim bu kurumdan ayrılmak beni son derece üzsede yaptığımız hizmetin kutsallığını her zaman yüreğimde taşıyacağım hepinize hayırlı hizmetler diliyorum dedi.
Kolamuç veda etti.
Kolamuç veda etti.
Trabzon ve Trabzonspor Haberleri Trabzon ve Trabzonspor Haberleri
GÜNDEM
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!