Trabzon ve Trabzonspor Haberleri

Başkan Çebi Düğmeye Bastı

GÜNDEM

Trabzon'un Araklı İlçesinde trafiği rahatlatmak için düğmeye basıldı. İlçe girişindeki ilk ışıklar bölgesinde ilave şerit üzerinden direk geçiş başladı. Işıklarda trafik yoğunluğunun azaltılması ve ulaşımın
kolaylaştırılması hedefleniyor. Daha önce tepki çeken projede yer alan 12 metrelik geniş yaya alanının bir bölümü araç trafiğine açılarak yolun kapasitesi artırıldı. Bu çözümünden sürücüler memnun kalırken, sorunlu olan diğer noktalara da benzer çözümlerin sağlanması talep ediliyor.

Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.