Trabzon'un Araklı İlçesinde trafiği rahatlatmak için düğmeye basıldı. İlçe girişindeki ilk ışıklar bölgesinde ilave şerit üzerinden direk geçiş başladı. Işıklarda trafik yoğunluğunun azaltılması ve ulaşımın
kolaylaştırılması hedefleniyor. Daha önce tepki çeken projede yer alan 12 metrelik geniş yaya alanının bir bölümü araç trafiğine açılarak yolun kapasitesi artırıldı. Bu çözümünden sürücüler memnun kalırken, sorunlu olan diğer noktalara da benzer çözümlerin sağlanması talep ediliyor.
Başkan Çebi Düğmeye Bastı
Başkan Çebi Düğmeye Bastı
Trabzon ve Trabzonspor Haberleri Trabzon ve Trabzonspor Haberleri
GÜNDEM
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!