Trabzon'un Şalpazarı İlçesinde su sıkıntısı yaş yaşanıyor. Gurbetçilerin de ilçeye gelmesi ve nüfusun artmasıyla su kaynakları yetmez oldu. AK Parti Şalpazarı İlçe Başkanı Zeki Çabuk vatandaşları uyararak suyu tasarruflu kullanmalarını istedi. Çabuk açıklamasında şu ifadekeri kullandı: "Küresel bir sorun haline gelen iklim değişikliği, kuraklık ve susuzluk, tek bir bireyden tüm insanlığa kadar hepimize önemli sorumluluklar yüklemektedir. Su tasarrufu olmazsa olmaz şarttır. Azalan yağışlar, artan sıcaklıklar, kuraklıklar meydana getirdi. Dereler kuruma noktasına geldi. Su gözleri kurudu. Derelerden arıtma tesisimize gelen su debisinde düşüşler nedeniyle ciddi bir risk ve tehlike ile topyekûn mücadele ediyoruz. Debi yetersizliğinden Sugören, Kireç mahalleleri ile Ağa konağı mevki, Üzümözü mahallelerimize su verilmesinde sıkıntılar yaşanmaktadır. İlçe şefliğimiz bir su tankeri ile 30 mahallemize yaylalarımıza her yere sırayla özel veya resmi gece gündüz demeden gecenin geç saatlerine kadar aralıksız su depolarına su vermektedir. Kıymetli hemşehrilerim ilçemizin nüfusu sizlerin de bildiği üzere 50 bini geçti. Trabzon Büyükşehir Belediyemiz TİSKİ su sorunu ile ilgili çalışmaları yapıyor. İnşallah su sıkıntısını yakın bir zamanda çözüme kavuşturmuş olacağız. Sizden ricamız sularımızı tasarruflu kullanmanız tarlalara sabaha kadar muslukları açık bırakıp sulama yapmamanızdır."
Başkan Çabuk ''Suyu Fazla Kullanmayın''
Başkan Çabuk ''Suyu Fazla Kullanmayın''
Trabzon ve Trabzonspor Haberleri Trabzon ve Trabzonspor Haberleri
GÜNDEM
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!