Yomra belediye başkanı Mustafa bıyık bugün vatandaşlarla birlikte deniz kenarında çöp toplayıp sorumsuz vatandaşlar uyardılar bu ülke hepimizin on ikili etmek gibi bir görevimiz yok bizim asli görevimiz onu tertemiz yarınlara parak baktır dedi
Başkan bıyık ve vatandaşlar Deniz kenarından çöp topladılar
Başkan bıyık ve vatandaşlar Deniz kenarından çöp topladılar
Trabzon ve Trabzonspor Haberleri Trabzon ve Trabzonspor Haberleri
GÜNDEM
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!