Trabzon ve Trabzonspor Haberleri

Başkan bıyık ve vatandaşlar Deniz kenarından çöp topladılar

GÜNDEM

Yomra belediye başkanı Mustafa bıyık bugün vatandaşlarla birlikte deniz kenarında çöp toplayıp sorumsuz vatandaşlar uyardılar bu ülke hepimizin on ikili etmek gibi bir görevimiz yok bizim asli görevimiz onu tertemiz yarınlara parak baktır dedi

Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.