Trabzon ve Trabzonspor Haberleri

Başkan Bıyık ''Muhtarlarımız mihenk taşıdır''

GÜNDEM

Yomra Muhtarlar Derneği İrtibat Bürosu, Yomra Belediyesi’nin desteğiyle modern bir ofise kavuştu. Daha önce belediye binası altındaki pasajda bulunan dernek merkezi, Hükümet Caddesi’nde tadilatı tamamlanan yeni yerine taşındı. Yeni bina muhtarlar tarafından memnuniyetle karşılandı. Yomra Belediye Başkanı Mustafa Bıyık ise muhtarların toplumla en güçlü bağları kuran önemli temsilciler olduğunu vurgulayarak şunları söyledi: “Muhtarlarımız siyaset ve belediyecilik anlamında bizim için çok kıymetli. Daha önce derneğe pasaj içerisinde bir alan tahsis etmiştik, ancak fiziki koşulların yetersizliği nedeniyle yeniden harekete geçtik. Mülkiyeti belediyemize ait olan bu yeni yeri, talepler doğrultusunda düzenleyerek muhtarlarımıza teslim ettik. Daha merkezi ve kullanışlı bir noktada hizmet verecek olan bu irtibat ofisinin, çalışmalarında kendilerine kolaylık sağlayacağını düşünüyoruz. Eksiklikler varsa onları da zamanla gidereceğiz. Hep birlikte ilçemize hizmet etmeye devam edeceğiz.”

Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.