Trabzon ve Trabzonspor Haberleri

Başkan Bıyık başkonsolos demirel’i ziyaret etti

GÜNDEM

Belediye Başkanımız Mustafa

Bıyık, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti (KKTC) Trabzon Başkonsolosluğu'nu yeni hizmet binasında ziyaret etti.

Ziyarette, KKTC Trabzon

Başkonsolosu Fatma Demirel ile bir araya gelen Başkanımız, yeni hizmet binasının hayırlı olması temennisinde bulundu. Nazik ev sahiplikleri dolayısıyla Başkonsolosumuz Fatma Demirel'e ve konsolosluk çalışanlarına teşekkür ediyor, çalışmalarında başarılar diliyoruz.

Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.