Trabzon ve Trabzonspor Haberleri

Başhekim Aydın'dan Otopark Müjdesi

GÜNDEM

Trabzon Kanuni Eğitim ve Araştırma Hastanesi Kaşüstü Kampüsü'nde uzun süredir yaşanan otopark sorunu çözülüyor. Hastane yönetimi, mevcut 250 araçlık misafir otoparkını genişleterek kapasiteyi 300'ün üzerine çıkarmayı ve kapalı personel otoparkını daha kullanışlı hale getirmeyi hedefliyor. Başhekim Doç. Dr. Hasan Riza Aydın, tadilat çalışmalarının en geç iki ay içinde tamamlanacağını duyurdu. Otopark kapasitesinin artırılmasıyla özellikle yoğun saatlerde yaşanan park yeri bulma sorununun azalacağını vurgulayan Başhekim Aydın, düzenlemeler sayesinde hastalar ve hastane personeli için daha konforlu bir ulaşım ve park alanı oluşturulacağını ifade etti. Başhekim Aydın, "Otoparklarımızdan yararlanan hasta, hasta yakını, misafir ve personellerimize yenileme sürecinde gösterecekleri sabır ve anlayış için şimdiden teşekkür ederiz" dedi.

Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.