Hızla gelen akaryakıt zamları ve giderler 65 yaş üstü yaşlıların otobüslere Ücretsiz binmelerini zora soktu yetkililer hızla artan maliyetler özellikle halk otobüslerini seferlerden koparıyor mevcut otobüslerimiz sürekli zarar ediyor bırakın otobüs filomuz yenilemeyi mevcut hali ile Çok büyük yük getiriyor bu nedenle ücretsiz taşımayı ortadan kaldırmayı planlıyoruz dediler, yaşlılar ise verdik yetkiyi gördük etkiyi diyorlar
65 Yaş üstüne belediye otobüsleri ücretli olacak
65 Yaş üstüne belediye otobüsleri ücretli olacak
Trabzon ve Trabzonspor Haberleri Trabzon ve Trabzonspor Haberleri
EKONOMİ
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!