Trabzon ve Trabzonspor Haberleri

65 Yaş üstüne belediye otobüsleri ücretli olacak

EKONOMİ

Hızla gelen akaryakıt zamları ve giderler 65 yaş üstü yaşlıların otobüslere Ücretsiz binmelerini zora soktu yetkililer hızla artan maliyetler özellikle halk otobüslerini seferlerden koparıyor mevcut otobüslerimiz sürekli zarar ediyor bırakın otobüs filomuz yenilemeyi mevcut hali ile Çok büyük yük getiriyor bu nedenle ücretsiz taşımayı ortadan kaldırmayı planlıyoruz dediler, yaşlılar ise verdik yetkiyi gördük etkiyi diyorlar

Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.